*raahautuu koneelle* Okei. Ei nukuta eikä oo tekemistä joten teen ekan blogini! 1744245.jpg Öhhöh joo nopeasti piirretty ja jos ihmettelette mikä toi musta mötikkä no missä makaan se on sohva. o.O' Elikkäs katon elizabethtownii ja tapahtui ihanasti noin kun Drew yritti sitä itsaria. ^^ Joo elikkäs Mitä mä selitänkää tähän? o_o Öhhöh. No vain tänää lisää tietoo ihunasta Orlando Bloomista. <33 Mikä voisi olla söpömpää kuin Orlando Bloom. Jes! Se on vapaa nyyt! *kirjottaa kihlapostia* Laalalllallaa.. Nojaa ei kuitenkaan niin pitkälle toimi kuten kamuni sanoi esimerkin: "Oon ykstoistvee ja haluun sun kaa naimisiin" Orlando: O____O??" Jolle repesin pahasti. >DD Mutta mutta.. Ööö.. Ei päivä oo menny huonomminkaan.. *viheltely* Lukuunottamanta rupert Grintin kuolemaan(VARMAAN) Ja paljastusta että Orlando Bloom on yrittänyt itsemurhaa mutta ei tehnytkää. O.o' Joo kuka jaksais mun löpinöitä joten teen tätä huvikseni. =_= Minä ja minun ihuna Orlando. <33 (Mitä mä jaksan pölöttää vaa Orlandosta. o___o) Minä ja pöntöt piirrustukseni mennää jonnekkin surffailemaan netissä. O.o' Ehkäpä eksyn kirjoittamaan ropeen viestiä taikka awwittamaan kenties (YLLÄTYS!) Orlandoa. Hmm.. Vai Finiin? @_@ Ei osaa päättää! Öhöhhöhöö. Täähä on aika kivaa. O.o 1744263.jpgHYI YÖKS MITEN MULLA KESTI EES ROHKEUS LAITTAA TÄÄ PIKAJACK TÄNNE! O_O Joo nyt Sara menee hänen pumbansa ja tuhma huumoria kainalossansa jonnekkin hemmettiin lopettaen teidän kiusaamisenne.