Yks mun kamu sano että mul on samanlaiset hiukset ku orlandolla.. Onkohan? o_o Vertaillaan! 8]

1743366.jpg<- Sara von rumapaskamummo Eli suomeksi: Mä.

1753419.jpg Orlando Von hottihothotti eli suomeksi: Orlando.

Onko meillä päästä samanlaiset hiukset? Kertokaa! HALUAN VASTAUKSIA! B< Mun mielestä vähän on samanlaisia.. Paitsi mun hiuksissa on enemmän kiiltoa! *lesoleso* lol >D Aaaw.. Ajattelen että Orlando hymyilee mulle.. <33 Iiih. ♥♥♥ Joo elikkäs tämä eukko taas liukui tuolille awwittamaan viasat-lehteä jossa on isolla Will Turner ja otsikkona: "Taskut täynnä RAHAA." Miäs mun makuun! Paitti että Johnny kyl jätti maailman isoimman tipin ravintolalle.. Mut Orlando auttaa maailmaa! 8] Ei vain yhtä kahvilaa.. Bo Joo elikkäs kivasti ku avasin yhen vihreän kuulakärkikynän se oli aivan purskahtanut pihalle kaikki värit. o.o' Kivat vihreet kädet sain taas. Joo mitäs muutakaan mä tein ku haaveilin Orlandoa kotiini ja lauloin Linkin Parkkii (Jonka laulajalla on yllätys yllätys Orlandon ääni vähän!) Ja katsoin hauskoja videoita orlandosta. Aaaw ♥♥ Ny tuli aikas lyhyt blogi.. O_o Ja entäpäs voisinkohan mä laittaa tekoparran ja meikata iteni Orlandon näköseksi ja mennä hillmaan pressantalolle niillä vetimillä? 8] Hanna, oonko mä menny liian pitkälle? o_o Musta tuntuu vähän siltä.. Nojaa! *menee ostamaan meikkii ja tekoviikset* 8]]]